Sunday, January 4, 2009

luahan hati (yg tak perlu dibaca) ketika hujan


nak tahu tak yang saya amat boring pada hari ini? hari nie takde class lg sbb kebetulan dlm timetable hari ahad dan selasa saya free..tp hari isnin, rabu dan khamis jadual saya sgt pack sampai pukul 6petang..saya dah tak sabar nak ke class dan berkawan..saya bosan duduk rumah sewa sambil menghadap laptop 24 jam..lebih menghangatkan hati saya apabila laman2 web yang saya minati seperti TV3, youtube, forum FFFC dan friendster tidak boleh dilayari..bukan sbb di'block' ttpi ada satu 'virus' pelik yang melanda laptop saya dan roomate saya..dan hati saya terbakar sampai hangus apabila kesemua video yang saya download sebelum ini tidak boleh ditonton..real player saya tak boleh guna..huhuhuhu..tolong laa saya..=(

ada org mencadangkan pd saya supaya saya membuat 'sit up' bagi menghilangkan kebosanan itu..terima kasih en susu ideal..saya hargai pandangan bernas anda..dgr citer en susu ideal pun sedang giat melakukan 'sit up'..gudluck!

saya bercadang utk membeli cd 'poco-poco' di speedy kb mall..saya nak menari..(nasib baik bilik saya di tingkat bawah..kalo saya duduk di tingkat atas, pasti rumah sewa saya bergegar dan hampir runtuh..) ibu saudara saya kata 'poco-poco' best..sesuai utk saya dan dia..adik saya yang baru tadi pagi mendaftar tingkatan 1 di highschool batu pahat pun kata 'poco-poco' tue best..dia pernah menari 'poco-poco' ketika dia sertai english camp tahun lepas..artis kegemaran saya juga menari 'poco-poco' utk mengeluarkan peluh dan mendapat bentuk badan yang menarik..insyaallah saya akan beli cd 'poco-poco' tue..buat masa nie saya tak ke kb mall lg..walaupun kb mall terletak di hadapan rumah saya, (kalo anda tak dpt bygkn, saya akan bantu..ibarat kedai econ dan taman permainan di taman warisan) tetapi cuaca hujan setiap hari membataskan pergerakan saya..ditambah dgn keadaan ekonomi saya yang belum mendapat ptptn, saya berasa ragu-ragu utk ke kb mall..tp jgn risau, saya pasti akan dapatkan ia bagi membolehkan saya memakai kebaya merah (red kebaya) pada hari raya aidilfitri tahun ini..

doakan saya berjaya..=)









p/s: doakan juga agar tuan rumah saya dpt cari mentol lampu dgn segera..saya dah tak sanggup hidup dlm kegelapan, kecuali ketika tidur..amat nyenyak tidur dlm gelap sambil hujan renyai2..=p

2 comments:

azmahal said...

Aduh zati, begitu sadis sekali...sedey ku membacanya. Byk2 bersabar ya, sabar itu manis buahnya!!

Btul tu kata susu, wat sit up. Jom kita beramai2 wat sit up. At least kill the time by doing something +ve..jgn pulak mkn je. Hehe.

Si Curhat said...

hahaha..takpe, jgn sedih2..kita enjoy menulisnya..=)

dan sebagai memenuhi azam tahun baru, kita mmg BANYAK bersabar dan berfikiran positif..

yeahh lets do sit up together..mkn sekali sekala jea..stok mknan takde sbb ujan..hehehe..

well, i cant have everything in this world..i really like your quote..and it really motivate me..thanks..