Friday, August 28, 2009

entry bosan

updates terkini..

1. KB Trade Centre sudah di buka berdekatan dengan Pasar Siti Khadijah dan MPKB..makin panjang langkah saya semester ini..bulan ini saja dah dua kali pergi sana, saja jalan-jalan di parkson sambil ambil gambar gedix..




2. ada dua orang lecturer tanya saya asal dari mana..bila saya jawab batu pahat johor, mereka macam tak percaya sebab ingat saya oghe kelate..mereka kata muka saya mcm minah kelatan..ahaks..nak jea saya jawab: macam mana tak macam orang kelantan Dr./Encik, nasi kerabu, akok, beko dan solok dah sebati dengan darah johor saya :')

:: ini lah lecturer CTU yang ingat saya orang kelantan tue :) ::


3. bila bosan tunggu lecturer masuk, ambil gambar kawan-kawan sebagai kenangan belajar di kelas BMB5FC sama-sama..lepas nie masing-masing dah sibuk buat prakikal :')

:: edayyu group member yang prihatin ::


:: rina dan zaiton, housemate dan classmate ::


:: zana si rakan karib yang setia ::


:: miss yuna eh eh silap, miss LaLa yang malu-malu kucing ::


okay lah itu saja..selamat menjalani ibadah puasa :)



6 comments:

coconut shake said...

cantik la awk da lama x tgk.hu2.

azmahal said...

nie mesti kes tension tak dpt balik kg dan kena study...

when i look at you..i think u r reaching ur red kebaya statistics if the pic tell the truth.

geng layaaan u dok tanya abt ur progress n ask u to come for fitting.

wish u luck..no stress okay!

cicigurl said...

ada gaya 'hamis jalikha' la masa u amik gambar kat cermin lancome tu. hehe
u on diet ke? ^_^

miss LaLA said...

awak!!!!...pic curi
np xbgtau nk snaps..
leh la kte pose..
xcOmey la snap2 curik ni
huhuhu

Si Curhat said...

atul : ahaa..biasa saje :)

azmahal: mana ada tensi..okay jea dok sini dengan kawan-kawan..oh, the pic didn't lie you babe..OMG geng layann dah bertanya khabar? habis lah ambo! hahaha..btw, don't expect too much ya :')

cicigurl: hahaha wanna know the story behind the pic? actually I tengah jalan-jalan then ternampak cermin nie, terus snapp..kelam kabut sebab takut menghalang laluan orang lain..tapi bila tengok hasilnya..emm *malu nak cakap*..hahaha..yep on diet macam fafau ;p

miss LaLA: sila salahkan rina yang snap pic kamu ini..hahaha..takpo, comey dohh :)

hafiz said...

owh.. se-negeri kita ni rupanye.. profession pon sama.. (bezanya, saya dah posting..)