Monday, August 10, 2009

pengulas sukan


hari nie entry saya masih ada kaitan dengan Dr. Nik Maheran lagi..sila jangan jemu :)

alkisahnya, satu malam tue saya dan kawan-kawan menonton berita sukan di TV3..lepas tue saya perasan, nama pengulas sukan tue Nik Maihan Muhammad..then saya saja-saja cakap; eh adik Dr. Nik, adik Dr. Nik (sebab muka dia ada iras Dr. Nik, size badan kecik macam Dr. Nik dan nama pun dah nak sama)..pastu kawan-kawan balas; bukan kot sebab nama bapak dia takde Nik pun..hehe dah salah orang daaa, sedap-sedap jea cakap tue adik Dr. Nik..

hari nie, lepas class saya teman zana jumpa Dr. Nik, untuk uruskan hal seminar tax planning tue..then dah nak balik saya tanya beliau;

saya: Dr. ada adik nama Nik Maihan Muhammad?

Dr. Nik: kenapa?

saya: takde, hari tue saya nampak ada seorang pengulas sukan kat TV3 tue, nama dia Nik Maihan Muhammad..

Dr. Nik: owh, tue bukan adik saya, she's my cousin..sepupu saya..dia mmg kerja kat sana..

saya: owh padan lah muka lebih kurang jea :)


see..terror tak saya? boleh teka dengan betol..hehehe..

btw, nie antara artikel tentang cousin Dr. Nik yang sempat saya search..


Utusan Malaysia (23/02/2009)



7 comments:

Anonymous said...

terus trang je dengan pak ko,apa yang sebenarnya yang ko minat......tak payah nak berkias2.

Bekerja tapi hati tak ikhlas ponnnn tak guna.
Buat sesuatu dengan jujur,bekerja itu satu ibadah.

.i.z.z.a.t.i. said...

oh thank you :)

atul said...

ank murid kesygan..hu2..aa u have d talent

.i.z.z.a.t.i. said...

atul: haha mana ada..dia sayang semua sebab dia mudah jatuh cinta dan mudah berkongsi cinta dengan semua :)

atul said...

tapi sayang dia lebih kat awk..hu2

.i.z.z.a.t.i. said...

perhaps perhaps perhaps ;p

Anonymous said...

...betul la..aku dengar dia hebat main cinta